Kategoria menu:Prowadzone rejestry, ewidencje, zasady udostępniania danych w nich zawartych
Centrum Administracyjne Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych w Kłodzku prowadzi rejestry i ewidencje w formie ksiąg, wykazów,spisów, kartotek metodą tradycyjną lub za pomocą środków informatycznych.
Informacje zawarte w nich udostępniane są na wniosek osób zainteresowanych i uprawnionych do tego osób i instytucji na zasadach określonych w ustawie o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2022 r. poz. 902 z późn. zm.) oraz zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781 z późn. zm.).
Informacje zawarte w nich udostępniane są na wniosek osób zainteresowanych i uprawnionych do tego osób i instytucji na zasadach określonych w ustawie o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2022 r. poz. 902 z późn. zm.) oraz zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781 z późn. zm.).
|1|
Spis informacji publicznych (1) |
---|
Wykaz prowadzonych rejestrów i ewidencji |