Kategoria menu:
Akty prawne związane z Biuletynem Informacji Publicznych:
Aktualne akty prawne są dostępne na stronie: GOV.PL - BIP - Akty prawne
Instrukcja obsługi Biuletynu
Instrukcja obsługi
Biuletyn Informacji Publicznej to urzędowy publikator teleinformatyczny, składający się z ujednoliconego systemu stron w sieci Internet, na których zostaje udostępniona informacja publiczna.
Aby znaleźć informacje należy kliknąć na odpowiedni dział w menu przedmiotowym lub wyszukać ją za pomocą modułu wyszukiwania.
Biuletyn Informacji Publicznej składa się z następujących elementów:
1. INFORMACJE O PODMIOCIE - w tym dziale znajdą Państwo ogólne informacje o podmiocie, któremu jest poświęcony Biuletyn Informacji Publicznej.
1.1. Dane adresowe - strona główna BIP - to strona główna z danymi teleadresowymi. Na tej stronie są też numery NIP i REGON, adres poczty elektronicznej (wraz z odnośnikiem umożliwiającym podgląd wskazanego adresu lub wygenerowanie wiadomości e-mail bezpośrednio z tego miejsca) i godziny urzędowania.
1.2. Ostatnie wpisane informacje - wyświetla wszystkie wprowadzone informacje. Domyślnie system wyświetla pogrubioną czcionką tytuły informacji; aby zobaczyć ich pełną treść należy kliknąć na wytłuszczony tytuł informacji. Możliwe jest również wyświetlenie statystyk dla tych informacji używając odnośnika pokaż (ukryj) statystyki.
1.3. Dla każdej informacji wyświetlane są bezpośrednio pod nią informacje statystyczne zawierające:
- imię i nazwisko osoby, która wytworzyła informację;
- imię i nazwisko osoby, która wprowadziła informację do BIP;
- imię i nazwisko autora ostatniej poprawki;
- imię i nazwisko osoby, która zweryfikowała informację w BIP;
- datę wytworzenia informacji;
- datę wprowadzenia informacji do BIP;
- datę weryfikacji infromacji;
- datę ostatniej zmiany.
Dodatkowo możliwe jest śledzenie historii zmian w poszczególnych informacji poprzez opcję rejestr zmian, do którego można się dostać bezpośrednio z miejsca przeglądania danej informacji publicznej.
2. Ponadto serwis zawiera moduł wyszukiwania:
2.1. prostego - w pustym polu obok przycisku szukaj wpisujemy szukany wyraz lub jego charakterystyczną część i po naciśnięciu szukaj lub klawisza enter system przeszuka całą bazę i wyświetli nam listę odnalezionych informacji zawierających ciąg znaków wpisanych do wyszukiwarki;
2.2. zaawansowane - w celu zminimalizowania czasu otrzymania wyników wyszukiwania dodatkowo możemy określić rodzaj szukanej informacji: publiczna lub o wydziałach.
Data publikacji: 28.05.2024 13:25 Autor: Monika Kotuła